Retourprocedure
Retourzendingen regelt u met één telefoontje!
De retourzending op basis van een reparatie, klacht of verkeerd besteld dient vooraf te worden aangemeld bij een medewerker van de Verkoop Binnendienst van ASSA ABLOY Nederland.
Belt u hiervoor met (088) 639 4639. Deze medewerker kent de retourzending een retournummer toe, en geeft u het retouradres aan.
- Vermeld bij een retourzending het retournummer duidelijk op de buitenzijde van de verpakking.
- Retourzendingen dienen altijd voorzien van een retournummer teruggestuurd te worden. Zendingen zonder dit retournummer kunnen niet in behandeling worden genomen.
- Bij reparaties van cilinders dient altijd, indien aanwezig, een sleutel meegestuurd te worden.
- Producten op maat geproduceerd, speciaal besteld of reeds gebruikte producten kunnen helaas niet retour worden genomen.
- Komt de retouraanvraag binnen 30 dagen na factuurdatum, dan worden geen behandelingskosten berekend.
- Komt de retouraanvraag binnen 30 tot 60 dagen na factuurdatum, dan worden 10% behandelingskosten berekend.
- Komt de retouraanvraag 60 dagen na factuurdatum, dan wordt de retouraanvraag niet geaccepteerd.
- Na aanmelding stuurt u uw artikelen binnen 10 werkdagen retour.
- Deze procedure geldt voor retourzendingen met een maximale waarde van 3000 euro.